Cum tehnologia IT poate transforma platformele de recenzii online
Top 10 sfaturi cum să fii mai eficient!
Când ești forțat să-ți pui la îndoială obiceiurile, descoperi alte abilități!
Doriți să vă îmbunătățiți performanța la locul de muncă și să evitați să pierdeți timpul inutil. Un obiectiv afirmat frecvent de antreprenori, dar care rămâne totuși dificil de atins. Gestionarea sarcinilor, a distragerilor și a motivației sunt modalități ușoare de a fi mai productivi.
Iată cele 10 sfaturi pentru a fi mai eficienți la locul de muncă!
- Atenție pentru o singură sarcină.
Vrei să-ți termini repede munca și faci mai multe sarcini în același timp … O adevărată greșeală! Nu ești nici robot, nici computer. Fă-ți timp pentru a finaliza proiectele pas cu pas. Acestea vor fi mai bune și mai rapide. Creierul tău nu este multitasking și poți face totul greșit.
- Distribuiți-vă munca
Vinerea este adesea ziua săptămânii când devine dificil să fii eficient. După-amiaza este adesea propice slăbiciunii și oboselii. Descoperă cum să-ți distribui munca în funcție de orele în care ești cel mai productiv. Cele mai grele cazuri pot fi tratate dimineața. Evită să le începi la sfârșitul săptămânii, când motivația lipsește.
- Nu vă lăsați distrat
Încearcă să nu-ți distragi atenția cu notificările, apelurile și mesajele care îți fac dificilă menținerea fluxului de lucru. Mai multe aplicații mobile îți permit să nu-ți mai distragi atenția, cum ar fi Clearlock sau Freedom, care oferă posibilitatea de a bloca, pentru timpul dorit, internetul sau notificările.
- Să știți când să vă opriți
Pauzele nu sunt o pierdere de timp. Dimpotrivă, ele permit să faci un pas înapoi și să repornești fiind mai productiv. Dacă treci prin orele de muncă fără să-ți iei timp pentru o cafea, un pahar cu apă sau o scurtă plimbare, productivitatea ta va scădea în timp. A ști cum să te oprești nu înseamnă să faci pauze la fiecare zece minute, trebuie să fii rezonabil.
- Delegarea sarcinilor
Ești lider, dar asta nu înseamnă neapărat că trebuie să faci totul. Ia în considerare delegarea unor sarcini repetitive și mai puțin importante cuiva care le poate face la fel de bine. Realizarea unor sarcini mai puțin monotone îți va permite să te concentrezi mai mult pe proiectele tale actuale și pe soluții inovatoare.
- Arta de a fi punctual
Asigură-te că respecți programul pentru că riști să nu-ți îndeplinești sarcinile la timp. Trebuie să conduci prin exemplu. Un lider care programează o întâlnire de companie cu colegii săi și ajunge cu o jumătate de oră mai târziu nu este foarte credibil.
- O viziune pe termen lung
Nu te concentra doar asupra momentului prezent. Ia o viziune mai largă! Dacă ai un proiect nou, evaluează cât de mult este nevoie de tine. Planificând pe termen lung, nu riști să fii copleșit de volumul de muncă. De asemenea, nu uita să faci o listă pentru a enumera toate sarcinile.
- Colabora-ți cu ceilalți
Ți-ai construit singur echipa, așa că ai încredere! Învață de la ei cât de mult învață ei de la tine.
- Fiți motivat
Dacă ești mai motivat să îndeplinești sarcinile, este mult mai probabil că ele vor fi mai reușite.
- Un stil de viață sănătos
Ești tentat să neglijezi acest aspect, care este puternic legat de productivitatea ta la locul de muncă. Însă, o dietă sănătoasă și echilibrată, practicarea sportului regulat și un somn bun rămân cheile succesului profesional și personal.
Acum aveți toate cărțile în mâini pentru a fi cât mai eficienți la locul de muncă! Baftă!