Top 10 trucuri ciudate pentru a slăbi

Știm că pentru a slăbi, trebuie să mâncăm echilibrat și să facem mișcare. Dar, ce s-ar întâmpla dacă am folosi și mici trucuri pentru a ne pierde kilogramele în plus, păcălindu-ne puțin creierul?

 

Yep: pentru a slăbi, putem apela la câteva sfaturi ciudate, dar total eficiente! Să vedem!

 

  1. Imaginați-vă că vă îndopați

 

Imaginația noastră este o armă foarte eficientă pentru a pierde în greutate. Dovada: dacă în timpul unei mese ne imaginăm că mâncăm mâncare nesănătoasă și plină de calorii, precum: burgeri, cartofi prăjiți și înghețată de ciocolată, vom mânca la jumătate!

 

  1. Priviți-vă în timp ce mâncați

 

Nu te-ai întrebat niciodată de ce nu există oglinzi în sufragerie? Poate pentru că atunci când ne privim mâncând prăjituri de ciocolată și frișcă, ne simțim puțin vinovați și ne spunem că nu atât de ușor vom scăpa de kilograme în plus?

 

  1. Mirosiți mâncarea

 

Uneori râdem de persoanele care nu pot mânca fără ca să miroase mâncarea. De fapt, acesta este un truc extraordinar de slăbire, deoarece oamenii care își miros mâncarea tind să fie mai puțin flămânzi și să slăbească mai mult decât alții.

 

Într-adevăr, se pare că atunci când respirăm un aliment, creierul nostru crede că îl mâncăm!

 

  1. Faceți mult zgomot în timp ce mâncați

 

Așezarea la masă lângă cineva care face zgomot în timp ce mestecă sau înghite poate deveni rapid enervantă. Dar totuși, este o tehnică excelentă de a mânca mai puțin.

 

Da: a face mult zgomot în timp ce mestecăm ne permite să devenim mai conștienți de cantitățile de alimente pe care le consumăm.

P.S. Totuși experimentați acest truc acasă și nu în public, vă rog! 🙂

 

  1. Faceți o fotografie a farfuriei cu mâncare

 

Un sfat bun pentru a vă face o idee concretă despre mâncarea pe care o consumăm zilnic: să facem o fotografie cu mâncărurile noastre, apoi să le privim după ce masa este terminată. Acest lucru ne va face, subconștient, să gândim. Și brusc, data viitoare când ne așezăm să mâncăm, vom pune  mai puțin pe farfurie.

 

P.S. Cine știe poate am descoperit acum psihologia instadivelor!

 

  1. Lăsați totul întins pe masă

Incredibil, dar adevărat: când, în timpul unei mese, permitem vaselor, tacâmurilor, sticlelor goale, hârtiei de ambalat și sosurilor să se adune pe masă, ne vom spune că am mâncat deja destul și ne vom opri din mâncat mai repede!

 

  1. Mâncați mai devreme seara

 

Un studiu științific a arătat că persoanele care au luat masa seara devreme au mai multe facilități decât altele pentru a slăbi.

 

Ei bine, aceasta funcționează doar în cazul în care nu ne îndopăm până seara cu 3 dessert-uri.

 

  1. Mâncați din farfuriile pentru dessert

 

De ce? Deoarece sunt mai mici decât farfuriile obișnuite, chiar dacă puneți mai puțină mâncare pe ele, acestea vor apărea pline. Dintr-o dată, creierul nostru va avea impresia că am luat o masă mare și ne vom simți plini după ce am mâncat puțin.

 

Prea inteligent!

 

  1. Legați o panglică mică în jurul taliei

 

Iată un truc foarte practic de slăbire, deoarece vă permite să simțiți clar momentul în care stomacul vostru va fi plin! Atunci când doriți să evitați mâncarea excesivă în timpul unei mese la un restaurant, este perfect.

 

  1. Cumpărăți veselă albastră

 

Incredibil, dar adevărat: albastrul este o culoare cunoscută pentru a suprima pofta de mâncare (spre deosebire de roșu și galben, culori care pot fi găsite în sigla McDonald’s!). Deci, pentru a mânca mai puțin la masă, punem fețe de masă și șervețele albastre, farfurii și pahare albastre și putem chiar să ne îmbrăcăm în albastru când stăm la masă.

 

Sfaturile par să fie ciudate (am preîntâmpinat), însă eficiente. Experimentați și alegeți ceva ce se potrivește pentru dumneavoastră.

Aici sunt si top 10 legume cu cele mai putine calorii – https://topu.ro/top-10-legume-cu-cele-mai-putine-calorii/

Mâncați! Savurați! Slăbiți! 🙂

 

Posibil sa-ti placa:

Leave a Reply