Top 10 legume cu cele mai puține calorii

Când ținem o dietă, încercăm să eliminăm cât mai multe alimente bogate în calorii. Deci, întrebarea e – Ce legume sunt cunoscute ca fiind cele mai scăzute în calorii?.

Să descoperim împreună 🙂

 

  1. Castravetele

Castravetele conține multă apă și este una dintre legumele cu cele mai puține calorii, cu un record de 12 calorii la 100 de grame. Plin de apă, el este un bun aliat în păstrarea figurii.

 

Prin urmare, dacă vă simțiți înfometat, nu există nimic mai bun ca o salată de castraveți!

 

  1. Ridichea roșie

Pentru a mânca într-o salată, pentru a vă decora vasele sau ca aperitiv, ridichea roșie se potrivește perfect cu mesele noastre, cu doar 13 calorii la 100 de grame, ar fi greșit să nu o gustați.

 

  1. Salată

Salata ne încheie mesele pentru a ne ajuta să digerăm bine. Și cu doar 14 calorii la 100 de grame, este una dintre legumele cu cele mai puține calorii.

 

  1. Țelină

Pentru 100 de grame de țelină, veți găsi 16 calorii! De aceea, nu ezitați să o gătiți, mai ales că ea acționează ca un antiinflamator și un antibacterian pentru corpul nostru.

 

  1. Andivă

Printre alte salate cu conținut scăzut de calorii regăsim și andivele, care pot fi consumate atât crude cât și gătite și conțin doar 17 calorii la 100 de grame.

 

  1. Chimen dulce

Un pic de ulei de olive, lămâie și sare se asezonează perfect cu chimen dulce, care conține doar 21 de calorii la 100 de grame.

 

  1. Prazul

Legumele verzi sunt, în general, recomandate în timpul unei diete, adesea pentru conținutul ridicat de fibre. Acesta este în special cazul prazului, care conține doar 29 de calorii la 100 de grame.

 

  1. Ciuperca

Conține 30 de calorii la 100 de grame! Poți să te bucuri de ea, fie într-o salată, fie prăjite cu ceapă și ustroi.

 

  1. Roșia

Această legumă-fruct conține 18,4 kcal / 100g. Roșiile cherry sunt mai calorice, conțin în medie 21,4 kcal / 100g.

Rosiile au mult mai multe benficii – https://topu.ro/top-10-beneficii-ale-rosiilor-pentru-sanatate/

  1. Spanac

Spanacul brut conține 28,7 kcal / 100g, în ceea ce privește lăstarii tineri de spanac brut, care este adesea consumat în salate, conțin 22,1 kcal / 100g.

Prin urmare, să mănânci gustos și sănătos e posibil! Iar ca bonus, pierzi și din greutate!  Trebuie doar să mergi la alimentele potrivite și să renunți la preparatele industriale, prea grase, prea sărate și prea dulci. Aici găsești 10 legume care poți consuma fără griji pentru ținuta ta, pentru că datorită conținutului redus de calorii, ei sunt aliați buni pentru corpul noastru!

 

Posibil sa-ti placa:

Leave a Reply