Top 10 cele mai calorice legume

 

Consumul legumelor este foarte important pentru sănătatea omului. Cu toate acestea, pe lângă beneficiile lor pentru sănătate, anumite legume trebuie consumate cu moderație în cazul în care aveți grijă de ținuta dumneavoastră.

De aceea, dacă pentru a pierde în greutate, legumele trebuie puse în meniu, trebuie să știți că unele dintre ele sunt mai calorice decât altele.

 

Să descoperim cele 10 legume.

 

  1. Avocado

Bogat în lipide, avocado este deosebit de caloric, cu 169 de calorii la 100 de grame. Dar este, de asemenea, foarte bun pentru sănătate și ajută la lupta împotriva colesterolului și a anumitor boli cardiovasculare.

 

  1. Mazăre

Cu 121 de calorii la 100 de grame, mazărea, datorită conținutului ridicat de carbohidrați, este una dintre cele mai calorice legume. Cu toate acestea, este bogată în proteine, ceea ce oferă sentimentul de plenitudine.

 

  1. Sfeclă roșie

Cu 43 de calorii la 100 de grame, sfecla este renumită pentru zahărul pe care îl conține. Cu toate acestea, sfecla are multe beneficii pentru sănătate și ajută la combaterea anumitor boli cardiovasculare. Un alt avantaj: dă un sentiment de sațietate de la primele mușcături.
Dacă nu este consumată de dimineață până seara, sfecla nu te face să te îngrași, ci oferă vitalitatea necesară organismului pus pe o dietă.

 

  1. Porumbul

Există 103 calorii într-o cutie de porumb. Bogat în vitamine și minerale, conține de asemenea mulți antioxidanți. Porumbul este excelent pentru sănătatea ta. Este bogat în vitamine, în special cele din grupa B, și minerale (fosfor, magneziu, fier și zinc). Conținutul său de antioxidanți ajută la stimularea sistemului imunitar și la eliminarea toxinelor.

Consumat ca parte a meselor echilibrate, de exemplu, într-o salată mixtă, nu te îngrașă. Considerat totuși amidon, nu trebuie combinat cu alte alimente amidonice, cum ar fi pâinea sau cartofii, de exemplu.

 

  1. Anghinare

Anghinarea gătita, conține 43 de calorii la 100 de grame. Este bogat în carbohidrați, vitamine B și fibre și sărac în grăsimi. Prin urmare, consumat în cantități rezonabile, poate fi integrat perfect într-o dietă.

 

  1. Varză de Bruxelles

Când este preparată, varza de Bruxelles ajunge la 41 de calorii la 100 de grame. Bun pentru sănătate, este bogat în vitamine, minerale și proteine. Conținând sulf, ajută, de asemenea, la purificarea ficatului și la eliminarea toxinelor.

Pentru a-l digera mai bine și pentru a evita balonarea, este indicat să îl albiți înainte de a găti.

 

  1. Vânătă

Gătită, în salată sau în caviar de vinete, această legumă este esențială pentru sănătate. Promovează eliminarea toxinelor și ajută la găsirea unui tranzit bun. Vinetele conțin 35 de calorii la 100 de grame.
Vinetele, la fel ca mărul, sunt bogate în pectină, care promovează sentimentele de plenitudine. Pectina conține fibre solubile care se umflă în apă și, prin urmare, în stomac, care are ca efect reducerea poftei de mâncare. Această fibră solubilă are și proprietatea de a bloca grăsimile și de a elimina toxinele.

 

  1. Brocoli

Broccoli, are 34 de calorii la 100 g, este o legumă mai mare în calorii decât verii săi, dar totuși săracă în grăsimi și carbohidrați.

Bogat în vitamine și minerale, în special calciu, este recomandat în dietele cu conținut scăzut de grăsimi, care limitează consumul de produse lactate (brânză, iaurt din lapte integral, etc.)

 

  1. Morcov

Există 36 de calorii la 100 de grame de morcovi. Sunt considerate a fi oarecum dulci, dar încă oferă vitamine esențiale și caroten pentru organismul nostru.

 

P.S. Nu uitați că morcovul ajută la îmbunătățirea vederii.

 

  1. Fasolea verde

Fasolea verde este bogată în fibre, minerale (fier, zinc, cupru, magneziu, calciu, mangan, fosfor …) și vitamine (A, B9 și C).
Pentru o alimentație sănătoasă trebuie să consumați zilnic 5 legume. Sănătate! 🙂

 

Posibil sa-ti placa:

Leave a Reply