Top 5 cele mai bune branduri de imbracaminte din lume

27 March 2014 | Scris de Alexandra Rati in Actualitate, Economie cu 0 comentarii

Exista branduri (mari) de imbracaminte pe care le indragim cu totii, in special noi, femeile. Cele mai bune/importante branduri ale anului 2013 sunt stabilite de „The Millward Brown Optimor Report”, care calculeaza valorea acestora in patru pasi: 1. Calcularea castigurilor firmei; 2. Calcularea valorii financiare; 3.  step 3: Determinarea contributiei brandului; 4. Calcularea valorii brandului. Iata cele mai bune branduri de imbracaminte din anul 2013:

Foto: reddoorevents.co.uk

Foto: reddoorevents.co.uk

5. Adidas. Neasteptat, dar celebrul brand german fondat in anul 1924 ocupa locul 5. Valoarea brandului este de 4.88 miliarde de dolari, schimbandu-se cu +26 % din anul 2012.

Foto: daxueconsulting.com

Foto: daxueconsulting.com

4. Ralph Lauren. Brandul designerului american Ralph Lauren ocupa pozitia a patra in clasamentul celor mai bune branduri de imbracaminte ale anului 2013. Valoarea brandului Ralph Lauren a crescut din anul 2012 cu 10 %, si este egala cu 5.61 miliarde de dolari.

Foto: estilat.eu

Foto: estilat.eu

3. H&M. Compania suedeza fondata in anul 1947 numita si Hennes & Mauritz AB a inregistrat o cifra mai mica decat in anul 2012, o cifra de – 6 %. In prezent, s-a estimat ca valoarea brandului suedez H&M este de 12.73 miliarde de dolari.

 

Foto: ahoodie.com

Foto: ahoodie.com

2. Nike. La fel ca si H&M, Nike a inregistrat o scadere a valorii brandului din 2012: -3 %. Dar asta nu a impiedicat pozitionarea brandului pe locul al doilea in topul celor mai bune branduri din lume. Pe langa acest lucru, valoarea brandului pentru anul 2013 a brandului Nike este 15.81 miliarde de dolari.

Foto: wikipedia.org

Foto: wikipedia.org

1. Zara. Pe locul intai se afla cel mai iubit brand din lume (si cumparat, implicit), dar si din Romania. In anul 2012, Zara a fost cel mai mare retailer de pe piata locala (Spania). In anul 2013, valoarea brandului a crescut cu un procent uimitor de 60 %. In cifre, acest numar reprezinta nu mai mult, nici mai putin, decat 20.16 miliarde de dolari.

 

Sursa:   Millwardbrown, 2103. „BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013”

 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FacebookTwitterGoogle+
Alexandra Rati

Scrie un comentariu

(Intrebare Anti-Spam)